joi, 25 septembrie 2008

Eu câştig

  ... sigur câştig. La ce? La concursu lu Blogatu înpreună cu Ultrasports
  Aşa, deci cică trebuie să ochesc scorul la unul dintre meciurile ale Stelei Becalizate sau CFR-ului, adică Căile Ferate Române de unde nu face parte nici un jucător român, sau aproape nici unul. În fine, eu am apăsat pe "Mesaj Nou" cu ideea de a scrie scorurile la unul dintre meciuri. Trebuie să mă decid repede pe care echipă să pariez. Cu toate că nu am mai jucat de vreo 2 ani jumate la pariuri sportive sper să nu mă apuce iar febra jocurilor de noroc, dar totuşi sper să ochesc scorul (cu toate că nu am câştigat nici o dată la pariloto) .
  Well, Mutu e d-aci de al meu de la Piteşti, adică de lângă Piteşti, joacă la Fiorentina care la rându ei joacă împotriva lu' Steaua. Mai bine nu se putea.  Deci zic în felul următor : 
 
    STEAUA - FIORENTIA : 0-3 (adică pentru Fiorentina)

PS : Bre nenea blogatu, de ce nu pui şi tu blogu pe un domeniu propriu? Facem chetă pentru un domeniu? :P Te întreb doar aşa de curiozitate. 

Niciun comentariu: