duminică, 26 octombrie 2008

Test IQ powered by Microsoft

Nu aveam de gând să mai scriu o perioadă pe blog deoarece intenţionez să achiziţionez domeniu. Momentan lucrez la o temă de wordpress, făcută 100% de mine (cu excepţia php-ului, adica am facut designul si css-html). Aşa, deci cum ziceam fac o temă de wordpress. Well, si care-i legătura cu titlul?
Păi să vedem. Doresc să fac o temă “mergibilă” (adică care să meargă) pe toate browserele, inclusiv IE7 şi IE8. Poate prin Internet Explorer, nenea Bill a vrut să vadă capacităţile noastre de a înjura. A reuşit cu brio.
Pe desktop, acolo unde lucrez la temă, folosesc Last XP. Nu întrebaţi de licenţă ca nu ştiu ce e. Aşa, deci, minunăţia asta de Last XP vine instalată cu IE7. Am reuşit să se vadă bine şi pe IE7, cu comentariile condiţionale. Am zis să văd cum merge şi treaba cu IE8.
În 20 secunde s-a downloadat, dublu click şi … surpriză, apare un mesaj care zice că mai există o versiune de IE. După o gramadă de timp pierdut în care am căutat Internet Explorer 7.0 în Add or Remove, unde bineînţeles nu l-am găsit deoarece mă aşteptam să îl găsesc la litera “I şi el era la “W”. În fine, l-am găsit. Remove. Restart. Dublu click iar pe IE 8, incarcă, instalează, iar … restart. Nici vorbă de IE 8. Dispăruse. Nicăieri.
Înjurături, tot tacâmul. Nici la această oră nu am reuşit să îl fac. Să vedem dimineaţă. Oricum, în concluzie Bill Gates a vrut să facă un test IQ prin intermediul IE, altă explicaţie nu găsesc.

Niciun comentariu: