joi, 24 iulie 2008

Bine am venit in lumea blog-erilor

Salut. In ultima vreme am inceput sa citesc bloguri. Mai reusite, mai nereusite, le citesc. Probabil nu mi-as fi creat un blog daca nu i-as citi zilnic pe VisUrat , pe Denisuca, si nu in ultimul rand pe Iamntz (care din cauza timpului diponibil scrie mai rar ). Deci din aceasta seara, 27.07.2008 ora 21:55, am intrat in lumea blogerilor. Da, am intrat de intrat ca se intra foarte usor, next-next-next-finish, dar am o problema, defapt 2. As dori sa schimb tema blogului, sa fac eu una dupa capul meu - le mai am cu webdesignul deci nu ar fi problema, designul mi-l fac eu -, problema este cu "codatul" temei. Daca cineva este darnic si ma ajuta sa codez o tema ii raman dator. Si a 2-a problema ar fi : foarte curand as dori sa renunt la blogspot, si m-am gandit sa cumpar un domeniu, eventual .com, dar nu am idee cum sa il numesc. Tinand cont ca nicknameul care il folosesc este "xdetective", iar numele de familie este Zamfira si prenumele Stefan, m-am gandit la zsx.com , dar din cate vad acesta este ocupat. Cei care au mai multa imaginatie decat mine, si nu numai, sunt rugati sa posteze comentarii cu o idee de domeniu si cu ajutor la coding.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Incepand de azi, te citesc si eu... :)
Propunere ptr domeniu: xdetective.ro
Bineintzeles .ro, de ce ar fi .com?

Ciao, numai bine!

Ioana spunea...

As avea eu ceva idei despre cum sa-ti denumesti viitorul domeniu... Cu toate ca risc sa fie cam corny/cretine/etc, ti le spun (cu tot cu variatiunile pe aceeasi tema):
zara / zarra / zarax / zarrax
xdet
...
(alte idei nu mai am momentan)
Anyway, sper sa te fi ajutat cu ceva... Cat despre codarea unei noi teme... sorry, dar nu lucrez cu kestii de genul asta in mod normal...