luni, 6 octombrie 2008

Revoluţia LCD

În România secolului 21 televizoarele LCD încep să apară din ce în ce mai des în cocioabele casele românilor. Se pare că de acest lucru au început să se prindă şi televiziunile. De ce? Păi poate majoritatea ştiţi că LCD-urile, la televizoare mă refer, au o mare bubă. Dacă stă mai mult timp pe acelaşi post, de exemplu TVR1, rămâne imprimat logoul canalului sau oricare element static de pe ecran. Mai pe româneşte, când schimbi canalu rămâne vizibil logoul postului anterior. Asta doar dacă se stă pe un canal o vreme îndelungată (în jur de o ora-2 ?!) .
Well, se pare că primii care s-au prins de acest lucru au fost cei de la PROTV. Dacă aţi observat la ştirile de dimineaţă/ora 1/ora5 şi care or mai fi au un logo dinamic, sub formă de cub, care se învârte de vomită un ceas, şi ăla animat. Foarte bine, poate cu ocazia asta mai urmăreşte posesorul de TV ştirile. Pe ălea de la ora 5 le urmăreşte cam toată lumea, cu sau fără logo dinamic.
Mai nou se pare că şi cei de la PrimaTV au adoptat acest tip de logo. Te uiţi ca tot omu la TeVeu şi ţop în susul ecranului fuge un “We Love” care se opreşte în logo şi care şi ăsta la rândul lui nu ştiu ce mama dracu face.
Deci, ca o concluzie, se pare că românaşul, nu ăla cu 100 de oi, începe să îşi ia LCD.

PS : Aştept şi alte logouri dinamice, că ăstea mă cam plictisesc.
PS 2 : Şi cu şi fără logouri dinamice, nu mă uit mai mult de o oră la TV. Şi nici Televizor LCD nu am.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Toate bune si frumoase, doar ca LCD-urile nu au problema de care pomenesti. Problema se cheama burn-in si se manifesta la plasme. Si chiar si in cazul plasmelor, in cazul modelelor noi s-a mai atenuat efectul.

Dar in mare, ai dreptate :)

xdetective spunea...

my mistake. am scris un post mai din auzite. nu am nici un televizor lcd/plasma in casa. ideea acestui post mi-a venit dupa ce am auzit mai multe mituri despre acest tip de televizoare.