vineri, 15 august 2008

Again Orange

Tot de Orange este vorba şi în acest post. Se pare că nu îmi mai zice de perioada de graţie, asta după mai mult de 24 de ore de la introducerea codului de reîncărcare,dar în schimb imi zice ca serviciul este momentan inactiv. Hop, cât timp am scris acest post, am mai format de câteva ori magicul număr *100# şi se pare că apare meniul Alege. Defapt, apare decât titlul, în rest ecran alb :)). O să revin cu edit, sper cât mai curând, în care vă voi zice că am activat opţiunea.

LE : Mă veţi crede, nu mă veţi crede, am sunat din nou la *100*1# şi se pare că numărul meu a revenit în pereioada de graţie.

LE2 : In sfarsit am reusit sa activez optiunea. Am sunat la 444 si mi-au reconfigurat serviciul *100#. Cei care vor sa ma auda, sa lase un comentariu, am inregistrat convorbire deoarece ma gandeam ca o sa am de aface cu un om nesimtit care imi va zice ca este vina mea, dar nu a fost asa, mi-a raspuns o doamna draguta care mi-a raspuns la toate intrebarile.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai sa te mai corectez o data... varianta corecta este "nu apare decat", nu ceea ce ai scris tu, respectiv "apare decat"... Stiu ca in zona in care locuiesti tu se foloseste varianta pe care ai scris-o, dar nu e corecta... Ar fi si alte greseli in articolele tale (quite a few, actually), dar momentan sa zicem ca te scuza si varsta. Anyway, mai pune-te putin pe gramatica / ortografie / etc., pt ca ar fi cam singura problema pe care trebuie s-o mai rezolvi, dupa parerea mea.

Toate cele bune :D

P.S.: Nu te corectez din rautate, chiar imi place ce scrii. Fac treburile astea pt ca oricum spuneai ca vrei sa te pui pe invatat, so you can start here :D