duminică, 17 august 2008

Extratereştrii?!

E clar ca lumina zilei. Există o forţă malefică. Mult mai malefică şi necruţătoare decât mine. Well, prin ce se manifestă această forţă? Easy. De vre-o 2-3 săptămâni îmi tot dispare mingea. Nu cine ştie ce minge, mingea mea de football, una daia de cauciuc la 7 RON. Nu e specială, dar e indispensabilă. Acum să nu credeţi că sunt cel mai înrăit microbist, copil crescut pe terenuri şi stadioane sau mai ştiu eu ce.
Nu, un copil normal - iară mint - care astăzi la ora 17, adică unde termometrul urca la 33 grade Celsius, se apucă să caute mingea prin casă, adică apartament, că avea chef de football. Well, în loc să îmi văd de tastele mele, mă îmbrac să ies în coacerea de pe teren, cu încă un prieten. Dăi şi caută, şi ridică, şi uităte, şi înjură, ce să mai, de toate. După mai bine de 15 minute, în care am deranjat şi păienjenii din spatele mobilei, mingea tot nu apăruse. Dacă nu ai minge, nu poti juca VICTORIA, adică MIUŢA de prin alte părţi - pe aici aşa se zice, deşi nu am înţeles de ce.
Ca să nu vă mai plictisesc, să trec la întrebarea întrebătoare, care este 2 :
1. Mi-a văzut cineva mingea? Una albă, d-aia de cauciuc.
2. Cine ştie o solutie, un loc unde să pun mingea să fie mereu la îndemână. Aş pune-o între Windows şi Program Files într-un folder parolat, dar nu intră.

Niciun comentariu: