luni, 18 august 2008

Pierdut bătrân...

Cam aşa sună ultimul "mass" primit pe Yahoo Messenger.
"Va rog mult dati mai departe mesajul urmator: persoana pierduta azi in jurul orei 9 dimineata,zona Bucur Obor,nume Melesteu Vasile,bolnav de Altzheimer,in varsta de 82 de ani,imbracat cu pantaloni lungi de culoare inchisa,camasa gri cu maneci lungi,pantofi negri si palarie maro.Este vorba de bunicul meu,va rog mult da-ti mai departe,anuntati politia capitalei ori persoanele urmatoare;Eu(Eliza) 0766370514,Petre Melesteu(fiul) 0722727230,domiciliu;0213156379"

Mi se pare o aberaţie faza cu "pierdut bătrân", în fine să zicem că e posibil. Şi încă ceva fata, Eliza, trebuia să specifici si tu data, deoarece massu ăsta o să umble ceva vreme prin linstele de messenger şi săracul om o să fie pierdut şi peste 3-4 săptămâni, că de aşa zice mass-ul.
Sunt curios cum vor suna următoarele "mass-uri". Poate o să auzim : "PIERDUT HAITĂ DE ŞOBOLANI DOMESTICI" , sau mai ştiu eu ce.
Şi ca să nu fiu nesimţit, uite că am postat şi eu mass-ul aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

apropo zice persoana pierduta nu pirdut batran

Anonim spunea...

nu isi asorteaza prea bine hainele batranul, va fi usor de gasit