miercuri, 13 august 2008

Mulţumesc Denisuca.com

Datorită acestui articol, am intrat în vorbă cu proaspăta doamnă Denisa Bârgau aka deniusca.com . Am început să vorbim despre ţigări, lăsatul de tutun şi i-am explicat părerea mea despre “acest drog incă legal” . În fine, eu sper din răsputeri să nu fiu vrăjit de “prieteni” sau anturaj să mă apuc de fumat.

Din vorbă în vorbă i-am explicat că am şi eu un blog. Acesta pe care sunteţi acum (dacă sunteţi :D ). De dimineată (adică acum) am primit vre-o 2 mesaje offline (dalea pe Yahoo Messenger – a nu se citi “mess”) în care Denisa îmi trimite un link cu postul acesta. Bucurie mare pe capul meu că de îşi aruncă cineva un ochi pe alea 2-3 articole scrise în timpul liber. De acum o să trebuiască să scriu din ce în ce mai des, articole interesante şi captivante.

Mulţumesc Denisei pentru ajutorul dat şi este de apreciat iniţiativa ta de a promova bloggeraşii. O sa incerc “sa nu te fac de ruşine” :D.

Ne mai scriem.

Niciun comentariu: