luni, 15 septembrie 2008

Te supară?

... de mult iubitul şi apreciatul Internet Explorer, oricare ar fi el. Din cauza curiozităţii excesive produsă de Iamntz am zis că nu mi-ar strica un pic de Mac. Am vrut Mac, am avut Mac. DOAR Mac. Din greşeală sau nu, ca prin minune Windoswul a dispărut. Naşpa, în fine trebuie scris un post separat în care să explic cât de naşpa mi s-a părut Macul.
Aşa, să revenim la troaca noastră. Am reinstalat uindosu, mai precis Last XP care vine instalat cu browser standard IE 7. Bineînţeles că nu face nimic bun, la fel ca şi celelalte versiuni IE. De parcă nu ar fi fost de ajuns trebuie să fie şi default browser, chiar dacă l-am setat pe Mozilla Default Browser. Nimc, orice link de pe messenger, de pe mail, tot în IE se ducea.
Ce am făcut? Păi să vă explic : Start-Control Panel - Folder Options - File Types - (NONE) URL : HyperText Transfer Protocol (HTTP) - Advance - Edit şi se sterge tot ce e după " de la locatia browserului. O să rămână "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe". Aceeaşi operaşiune delicată şi la (NONE) URL : HyperText Transfer Protocol with Privacy.
Cred că cu această operaţiune puteţi folosi şi Google Chrome Default Browser. În loc de C:..firefox.exe să schimbaţi cu locaţia chrome.exe. Nu am încercat dar să sperăm că merge.
Bucuraţivă de firefox-ul dumneavoastră!

Niciun comentariu: