marți, 2 septembrie 2008

Un nou browser

... alte bătăi de cap pentru webdesigneri si web developeri. Din surse strict secrete, pe care nici eu nu le ştiu, am aflat că google-iştii, adică aia care lucrează la Google, s-au gândit că ar fi bine să scoată pe piaţă un browser. Chrome. Acesta este browser-ul care probail va chinui pe mulţi utilizatori ai internetului, dar şi mai mult pe cei care sunt în spatele unui site, adică persoanele care se ocupă cu tot ce constă în construirea unui site.
Mi-ar place să mă înşel, dar presimt că nu. Să sperăm că nu v-a fi fratele mai mare a lui IE şi implicit mai prost, deşi nu cred că se poate, IE nu face nici un lucru bun, dar chiar nici unul.
Deci, webdeveloperi, a apărut al 6-lea browser, care bineînţeles trebuie luat şi ăsta în calcul.

LE : După mai multe search-uri se pare că m-am înşelat. Acum aşteptăm să se poată downloada, să vedem ce ştie să facă.

Niciun comentariu: